nog 2 maanden - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Jan en Caroline Brak - WaarBenJij.nu nog 2 maanden - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Jan en Caroline Brak - WaarBenJij.nu

nog 2 maanden

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Jan en Caroline

29 Oktober 2012 | Nederland, Bunschoten-Spakenburg

Nog een kleine 2 maanden te gaan, dan vertrekken we naar Somerset West (Kaapstad) in Zuid Afrika.
Ik heb zojuist de verhuiskaarten besteld, denk al na over afscheidsfeestjes en heb de halve inboedel op Marktplaats staan.
Dan heb ik het nog niet over alle verzekeringen en abonnementen die afgezegd moeten worden, belastingzaken, bankzaken en visumaanvraag.
Maar we houden het hoofd koel, als we elke dag iets doen gaan we fluitend door deze periode heen.
We genieten van de vele afspraakjes die we hebben en realiseren ons zo sterk hoezeer we jullie gaan missen. Gelukkig leven we in 2012 en worden de mogelijkheden voor contact via internet alleen maar beter.
Daarnaast is de wereld tegenwoordig net een dorp en wordt het steeds gemakkelijker elkaar op te zoeken. Als je eens langs wilt komen ben je van harte welkom!
God bless,
J, C en J

• 19 December 2012 - 14:33

Bert Meijer:

Hoi Caroline en Jan, Justin
    Caroline, ik heb de foto's van je afscheid gezien op de site van de Ark. Lijkt mij heel erg leuk geweest!
    Nog een paar dagen en dan zit het erop, hier in Nederland. Ik wens je alle goeds, natuurlijk ook voor Jan en Justin.
    Verder natuurlijk een goed 2013 en fijne kerstdagen. Hoe zal dat zijn in Zuid Afrika?
    Ik zal jullie blijven volgen op deze "blog'?!
    Groeten,
    Elsbeth en Bert